Ce vreau sa fac in 2014

A mai trecut un an si undeva in jurul anului nou foarte multi isi propun diverse lucruri pentru anul urmator. Nu am facut niciodata asa ceva dar anul asta vreau sa fac si eu o lista. Sunt curios cate o sa pot sa fac.

Ce vreau sa fac in 2014:

  • Sa imi cumpar un laptop nou – cel de acum mai are putin si se dezmembreaza
  • Sa imi fac primul tatuaj
  • Sa scap de toate datoriile pe care le mai am
  • Sa joc peste 500.000 de maini de poker online
  • Sa imi cumpar un set de poker de 500 de chip-uri
  • Sa imi cumpar Diablo III
  • Sa merg la dentist
  • Sa imi cumpar cel putin 3 tricouri originale de pe site-urile oficiale ale formatiilor care imi plac
  • Sa aduc site-urile la care lucrez la un profit de peste $1,500 pe luna
  • Sa merg la un concert al unui artist sau unei formatii straine in Romania
  • Sa citesc Magicianul de John Fowles

Nu sunt multe lucruri pe lista si chiar cred ca pot sa le realizez pe toate. Partea cu datoriile este foarte importanta dar cred ca se va rezolva. Daca rezolv partea asta, restul sunt foarte ralizabile. Ar fi superb sa pot sa citesc si Magicianul. Am inceput cartea cu atat de mult timp in urma incat trebuie sa o iau de la inceput.

Lasă un răspuns

