Vise Povestite – Episodul 2 – Fuga de mama!

Se pare ca din momentul in care am inceput sa scriu despre visele dubioase din viata mea imi este mai usor sa imi aduc aminte de ele. De data aceasta avem un vis in 2 acte, 2 vise, unul dupa altul, unul mai ciudat decat celalalt insa cu siguranta nu la fel de ciudate ca cele din Episodul 1.

Nota: Ca si data trecuta, nu am nici cea mai mica idee cine este domnisoara din vis si nici cine ar trebui sa fie. Subconstientul meu cred ca pur si simplu creeaza dubiosenii.

Episodul 2 – Fuga de mama!

Visul 1 – Reintalnirea

Era zi. Decor medieval in departare dar tarabe tipic romanesti de munte pe langa mine. Se face ca eram foarte interesat sa ma intalnesc cu o fata. O cautam printre oameni si am gasit-o pana la urma. Bruneta, par tuns scurt, imbracata sportish dar putin spre hippie asa cu haine mai largute, de toamna. Era toamna, cred, insa se vedea un soare de primavara printre tarabe.

Ma duc sprea domnisoara si ea ma vede. Primul ei instinct este sa plece dar o ajung repede din urma si o prind de mana. O intreb de ce nu mai vrea sa vorbeasca cu mine si imi spune ca „I moved on Adi!” „Fair enough” zic eu „dar asta nu inseamna ca trebuie sa pleci asa”. Se opreste.

Brusc suntem in alt decor. Ca de obicei in visele dubioase, incepe sa se auda o melodie pe fundal. Se pare ca am ascultat cam mult Manau in ultimul timp si formatia este probabil responsabila de noul vis:

Eram intr-o crasma intunecata. Fundalul muzical nu se potrivea prea mult cu decorul. In jurul nostru foarte multi rockeri plini de lanturi, rockeri old school, dintr-aia de care vezi rar in ziua de azi, masivi, tatuati, plini de muschi dar si cu burtica. Pentru prima data in visul asta ma vad si eu pe mine. Aveam pe mana tatuajul pe care vreau sa mi-l fac doar ca avea o imbunatatire. Macar asa imi imbunatatesc si eu tatuajul. Eram mai mare decat sunt acum. Aratam ca in urma cu cativa ani, muschi pe mine, abdomen patratele. Eh, vremuri.

Revenind…Vorbim mult. Nu stiu ce vorbim. Era un sentiment de bine si nu cred ca imi pasa prea mult ce vorbim. Uneori nu sunt asa atent la conversatii si presupun ca asa era si in cazul asta. Ea zambea mult. Eu nu. Vorbeam, fumam si mirosul de cafea completa atmosfera intunecata din crasma. Pe un perete se vedea un desen cu Burzum si pe celalalt perete o poza cu o biserica de lemn. Cine stie povestea lui Burzum se va amuza teribil de asocierea asta. Vorbim si vorbim si vorbim. Deodata, ma trezesc!

Visul 2 – Fuga de mama!

Alt setting. Eram acasa la ea. De data asta eram in camasa. Vorbeam. Ea radea. Eu zambeam. Intr-un mod clar dubios, pe fundal se auzea melodia asta:

Zambeam dar intr-un mod ciudat ma simteam trist. Nu pot sa zic ca ce se intampla acolo in timpul discutiei nu era placut dar eu eram trist. Imi povestea de Gabi. Stiam ca Gabi era prietenul ei dar ea mi-a zis ca acum e fostul. Interesting pentru mine in momentul respectiv. O intreb un vers din melodie:

If we would start again, would that have changed the end?

Nu apuca sa imi raspunda ca ii suna telefonul. Raspunde. Era ma-sa. Ma-sa care intra pe usa. De ce ai suna-o pe fata ta cand intri pe usa? Eu nu aveam ce cauta in casa ei pentru ca il batusem pe taica-su la un moment dat. Ain’t that weird? Acum incepe partea care pentru mine a fost foarte amuzanta dupa ce m-am trezit.

Bineinteles, melodia se schimba, in asta:

Ca orice om anormal, solutia a fost sa fug pe geam. Insa geamul ducea spre un alt apartament de fapt. Nu cred ca am vazut vreodata un apartament cu atatea usi. Trec dintr-o camera in alta pana cand reusesc sa ies intr-o curte. Maica-sa cred ca ma urmarea. Nu o vedeam dar eu trebuia sa ies de acolo. Dau sa fug spre o portita si ma trezesc cu un cutu in fata mea. Cand spun cutu ma refer la o cutosenie mare. Dar foarte mare. Instinctiv dau sa ma duc in directia opusa dar cutu era cu limba scoasa si dadea din coada in ritm alert. Incep sa zambesc. Cutu da sa fuga spre poarta si sare direct peste ea. Eu am inteles din asta ca e deschisa dar totusi ma chinui sa sar gardul. Sunt afara, scapat de mama furibunda pe care mi-o imaginam cu un melesteu in mana. God knows why. Eram inapoi in decorul de la inceput. Eu zambesc stiind ca am scapat si ma uit in dreapta. Era proprietara apartamentului doi care ma intreaba: „Asa se face Adi?” Ma uit in stanga, Gabi cu un pistol in mana. Ma impusca. Ma trezesc brusc.

Weeeeird!

2 comentarii la “Vise Povestite – Episodul 2 – Fuga de mama!

Lasă un răspuns

