Eluveitie Vs Manau – Influente Celtice si La Tribu De Inis Mona

Imi plac foarte mult Eluveitie si Manau. Poate parea ciudat pentru ca sunt stiluri de muzica destul de diferite la prima vederea. Daca ne uitam mai atent insa, incep sa apara similaritati datorita influentelor celtice pe care le putem vedea la ambele formatii.

Toata idea din spatele acestor versus-uri este simpla. Luam 2 melodii de la 2 formatii diferite dar care au acelasi sample folosit.

Prima pe lista este Mais Quie Est La Belette de la Manau. Cum am auzit La Tribu De Dana am cautat tot ce puteam semnat Manau. Asa am dat peste melodia asta in urma cu foarte multi ani. A fost si o formatie romaneasca ce a facut un cover (a se citi a fura juma de melodie fara a spune vreodata ca au facut asta) la ea.

Manau a fost prima mea intalnire cu folk-ul celtic. Inevitabil, la multi ani distanta, dupa ce am aflat ce inseamna pirateria pe net, am dat peste Eluveitie, o formatie putin spus incredibila. Am gasit acelasi sample folosit intr-o melodie, Luxtos:

Pentru mine este foarte usor de ales castigatorul acestui versus. Eluveitie mi se par pur si simplu inuman de talentati. Puteti sa fiti de acord cu mine sau nu. Unii vor prefera, cel mai probabil, Manau.

Va invit sa vedeti in continuare si ceva foarte special (pentru mine cel putin). Cam toate formatiile care folosesc folk celtic se cunosc intre ele si mai canta impreuna. Implicit, si Eluveitie cu Manau au avut o serie de concerte impreuna, in mare parte ca featuring-uri Eluveitie cu Manau. Cam asa a nascut un mash-up-featuring, cunoscut printre fani ca Inis Manau. Cred ca este destul de simplu sa iti dai seama ca La Tribu De Dana si Inis Mona au tot aceleasi radaciini, ca si melodiile de mai sus. Prefer La Tribu De Inis Mona ca titlu pentru ca nah…suna mai bine 😀 Pacat ca nu exista si o varianta de studio.

Lasă un răspuns

