Vise Povestite – Episodul 1 – Tango In 3 Vise

Intotdeauna am fost de parere ca daca mi-as aduce aminte visele pe care le am, cateva ar fi materiale bune de filme. Uneori imaginatea mea se duce pe araturi intr-un mod foarte dubios in timpul somnului. Foarte rar imi aduc aminte cate un vis. Stiu ca am visat ceva fain, o poveste interesanta. Imi aduc aminte tot cand ma trezesc in mijlocul noptii dar apoi ma culc. Cand ma trezesc din nou, nu mai tin minte nimic. Cateodata insa reusesc sa nu ma mai culc pana imi adun gandurile si retin visul.

Asa incepe seria vise povestite. Cum apare cate unul interesante pe care mi-l aduc aminte, o sa il impartasesc. Ah, apropo. Intotdeauna am si coloana sonora in vise.

Episodul 1 – Tango In 3 Vise

Visul 1 – In Club

Eram intr-un club. Nu stiu ce club. Mult negru. Multi oameni dansand si o atmosfera interesanta. Aveam in mana alcool. Nu stiu ce alcool dar stiu ca imi placea. Eram cu mai multi prieteni dar nu vedeam pe nimeni in afara de oamenii care dansau in mijlocul intunericului cu accent de neoane albastre.

La un moment dat incepe sa se auda melodia asta:

Brusc toti cei care inainte dansau probabil dubstep se aduna in perechi. Dubios. Incep sa danseze tango argentinian pe melodia asta. Si mai dubios, nu?

Undeva de pe la intrare apare un prieten de-al meu. Nu stiam cine este dar stiam ca este un prieten de-al meu. O simteam. Era cu o domnisoara imbracata intr-o rochie rosie, lunga, mai mult de noapte, nu de club. Par lung, cret. Slit pe tot piciorul drept. Lung. Prietenul imi face cunostinta cu domnisoara. O stiam deja. Nu o cunoscusem vreodata insa o stiam de undeva. Acel cliseu de agatat prost insa o simteam.

Dupa ce face cunostinta si se prezinta, incepe sa mearga singura spre ringul de dans. Nu ii retin numele. Ma uitam doar la rochia rosie care iesea instant in evidenta inconjurata de atat negru. Se duce in mijlocul ringului de dans si in timp ce restul danseaza tango, ea incepe sa se miste pe un ritm al ei, lent, seducator. Se aude melodia:

„Now you want somebody to kill the lonely nights. You wish to have somebody…What goes around comes back around”

Ma trezesc. Ma-sa.

Visul 2 – La Poker

Eram acasa la acel prieten pe care nu il cunosc dar stiu ca imi e prieten. Jucam poker. Multa lumina, decor interior bazat pe culori de gri. 6 barbati in jurul unei mese patrate de sufragerie, chip-uri, poker. Multe rasete in fundal. Ne distram. Tocmai castigase unul o mana cu noroc imens si eram toti „UUUUU”.

Primesc cartile pentru mana urmatoare. 99, mana mea preferata. Plusez.

Din gri deschis totul se muta spre gri inchis printr-un fade ca intr-un film cand se pune accent pe ceva anume. Incepe melodia de mai jos:

Mi se face frica si nu stiu de ce. In jurul meu se pare ca jocul de poker continua dar eu ma uitam spre holul din fundal. Eram in sufragerie practic si se vedea holul. Disting o silueta care se apropie. Domnisoara creata apare, imbracata casual. Doar pe ea o vedeam in culori. Se uita spre mine, eye contact, se intoarce si pleaca.

Ma intorc spre jocul de poker si ma arunc. Spun ca trebuie sa ma duc la baie. O iau spre baie dar ajung intr-un dormitor. Creata era in sutien si tanga. Dupa ce o vad urmatorul cadru este direct cu noi doi intinsi pe pat, pe laterale, unul in fata celuilalt. Am o mana pe sanul ei si ea o mana pe fata mea. Atat. Vedeam imaginea de sus. Era ca si cum camera care filma se ridica. In jurul patului oameni dansand tango.

Tresar. Ma trezesc respirand adanc. Ma-sa part 2.

Visul 3 – La Restaurant

Mancam cu prieteni. Prietenul necunoscut nu era. Era in schimb creata imbraca in pantaloni de costum, o camasa alba descheiata la 3 nasturi si o palarie in care era ascuns practic tot parul ala lung si cret. Flirtam. Ne aruncam priviri ascunse.

Vorbeam de prostitutie. Se uita urat la mine cand rosteam cuvantul prostituata. Cand spuneam tarfa zambea.

Din nou, actiunea in jurul nostru continua dar era in plan secundar. Incepe melodia. Macar asta chiar era tango.

Ea se ridica. Vioara se aude plangand parca. Se intoarce si incepe sa se indeparteze. Constientizez melodia pe fundal. Acum inteleg. Pulsul imi creste si simt cum ma enervez. Ea merge usor spre un ring de dans ce era in restaurant. In mijlocul ringului era o femeie, imbracata la fel ca ea doar ca avea camasa neagra.

Mersul cretei se schimba. Din normal se transforma in lasciv, ca un dans. Se pregateste sa se duca sa danseze cu aia. Aia care stiu ce era. Stiam ca aia era pestele ei iar ea era o prostituata. Nu dorea sa i se spuna prostituata. Prefera tarfa.

Brusc ii stiam toata povestea vietii, de parca am stiut-o mereu dar am ales sa o uit. Prietenul era client. La masa de poker toti ii erau clienti, inclusiv eu. Avea un tatuaj cu „YES/NO” ce se vedea doar daca era goala. Ii placeau cartofii prajiti si Shotaro Ikenami.

Se indrepta spre aia. Eu ma ridic de la masa si ma indrept in ritm putin mai alert tot spre aia dar mergand paralel cu creata, cam la o masa distanta. Cand ajung in dreptul ei ma uit la ea. Ea se uita la mine. Brusca zambeste. Zambeste cu pofta. Isi da jos palaria, o arunca spre mine si isi continua drumul. Eu inteleg. Ma uit la ea continuandu-si drumul.

Roxanne…

Ma trezesc. Ma-sa 3. Ma culc inapoi. Nu mai visez nimic. Ma trezesc.

Dubios vis. Foarte dubios. Multe ciudatenii prin el. Este interesant ce conexiuni face creierul cand doarme. Shotaro Ikenami am citit cand eram pe la liceu iar 99 era mana cu care am castigat primul turneu de poker. Tatuajul era o imagine pe care o vazusem in urma cu cateva saptamani. Ar fi interesant sa aflu ce inseamna visul asta daca chiar s-ar putea analiza dar probabil doar subconstientul meu stie.

Lasă un răspuns

