Pentru prima data la International Tattoo Convention Bucharest

Cu toate ca voiam sa ajung la toate editiile Tattoo Convention, abia la cea cu numarul 4 am reusit sa ajung. Si pe asta era sa o ratez pentru ca pur si simplu nu stiam ca este in weekend-ul acesta. Am avut destul de multe pe cap si am uitat. Pe undeva pe la 12 primesc un telefon si sunt intrebat daca vreau sa merg.

Ca sa fie totul perfect, iar era sa ratez, chiar si in acest context pentru ca trebuia sa rezolv ceva foarte urgent si deja era tarziu. Cu toate acestea, am reusit in cele din urma si am ajuns pentru prima data la un eveniment pe care vreau sa il prind in fiecare an.

M-am bucurat. M-am bucurat chiar mult si trebuie sa multumesc lui Panda si Augustinei pentru ca m-au tras practic dupa ei. Toata ziua a fost pe full speed intr-un mod neasteptat. Cand m-am barbierit mi-am tras literalmente o cicatrice pe fata. Daca o ardeam putin si puneam cenusa, aveam tatuaj gratuit, aceasta fiind una dintre primele forme de tatuaj din istorie, lucru aflat din revista primita la intrarea in Turbohalle. Micuta revista a fost foarte interesanta si am citit lucruri inedite in ea. Daca puteti sa mergeti maine, sa puneti mana pe una.

Cum a fost la conventie?

Atmosfera a fost exact cum mi-am imaginat: foarte destinsa si buna dispozitie era la ea acasa. Peste tot vedeai tatuaje, tatuatori lucrau de zor, lumea isi facea poze cu Matt Gone (un individ extrem de carismatic) si in general se uita la ce era prezentat.

E de la sine inteles ca nu prea ai ce face la un astfel de targ in afara de a te uita si poate a iti face un tatuaj. Cum eu nu am cum sa imi fac un tatuaj la un astfel de eveniment (vreau unul mare care ar dura prea mult timp), am cascat gura, bucuros de ce vad. Am aflat si despre un documentar pe care trebuie neaparat sa il vad, Flesh And Blood. Daca nu va deranjeaza sangele si vreti sa vedeti o parte din cultura body modifications, merita vazut.

A fost foarte interesant sa vad ca erau si diverse activitati planificate, un lucru la care nu ma asteptam. Eu voiam sa vad tatuaje si sa iau pliante pentru a putea sa imi fac in curand unul. Tot din revistuta am aflat care era programul si activitatile sunau foarte bine. Unele erau chiar foarte interesante si imi pare rau ca nu am putut sa le prind.

A existat un moment Invaders pe care l-am prins si cred ca asta a fost singurul lucru care nu mi-a placut. Este vorba practic despre cateva costume care sunt futuristice si pline de nuditate, cu tema Invaders dar fetele se miscau foarte dubios iar momentul a durat mult prea mult din punctul meu de vedere. Sa nu fiu inteles gresit. Costumele aratau foarte bine si erau interesante dar era ceva la care nu prea puteai sa te uiti mult. Mixul din spate suna bine si te facea sa dai din cap.

Ca veni vorba de muzica, am auzit destul de mult dubstep. Nu ma asteptam la asta. Oricum, partea muzicala este una variata in acest an la Tattoo Convention. Putin rap, putin rock si pe la standurile tatuatorilor auzeai destule.

Nu ma asteptam sa vad si Striptease dar s-a intamplat. Am prins solo-ul Kennya si cu toate ca undeva in stanga mea se auzea „e prea multa lumina pentru asta” si „nu e chiar asa de buna”, mie mi-a placut. Au fost cateva miscari interesante. De asemenea, tatuajele si pierce-ul intr-o zona pe care doar prietenul o vede des sau noi in atfel de momente este atragator pentru mine. Ce sa ii faci? Imi plac astea.

Ma daduse la o parte Kennya la un moment dat cand ma uitam la Invaders si se ducea in spate cu un pahar mare cu lapte. Nu intelegeam de ce are cineva un pahar mare cu lapte in mana. Nici nu parea ca vrea sa bea din el si era grabita. Am aflat dupa. A fost inclus in striptease, un striptease cu elemente de dominatrix si fetish. Cum sa nu imi placa asa ceva?

Nu am putut sa stau decat cam 2 ore la Tattoo Convention dar au fost 2 ore care au trecut foarte rapid. O atmosfera foarte relaxanta si multi oameni care se simteau bine. M-am umplut de pliante si acum urmeaza sa imi aleg tatuatorul. Pentru ca mi-a placut ce am vazut, primul meu tatuaj va fi facut de cineva care a participat la eveniment.

Felicitari organizatorilor care se pare ca au planificat deja International Tattoo Convention Bucharest 5 si sper ca anul viitor o sa pot sa stau mai mult. Cine stie? Poate o sa am si destul timp sa imi fac un tatuaj acolo.

Un comentariu la “Pentru prima data la International Tattoo Convention Bucharest

  1. Pingback: J&B a lansat editia speciala de sticle J&B Tattoo | Pandutzu.com

Lasă un răspuns

