De ce dracu nu slabesc, femeie?

Uneori auzi chestii inedite cand esti pe drum iar mersul cu R.A.T.B.-ul poate fi uneori o sursa infinita de amuzament. Cam asa a fost si in urma cu vreo 2-3 zile. Stateam in statie si fumam linistit un Kent Switch in asteptarea unui autobuz infect. Puteam sa merg si pe jos dar imi era lene. Am facut bine ca am mers cu autobuzul pentru ca am avut ocazia sa ma amuz teribil.

Cat stateam in statie a trecut o madam grasa pe langa mine si am reusit sa prind urmatoarele cuvinte spuse la telefon:

De ce dracu nu slabesc, femeie? Fac tot ce imi spui si degeaba…

Am zis ca nah, femeia probabil era constienta de faptul ca daca era masina intra la capitolul gabarit depasit si isi dorea sa slabeasca.

A venit autobuzul, am gasit un loc la geam si am inceput sa ne miscam. La primul semafor eram langa o masina. Ghici cine? Acea femeie imbracata in negru. Nu o bag prea mult in seama.

Nici nu opreste bine masina ca ia de pe locul soferului ceva invelit in hartie. Il desface. Surpriza. Prajituri. Multe prajituri. Prajituri dupa care incepusem sa salivez. Era cam un platou de ceva ce semana cu tiramisu dar avea si frisca.

Ce face madam? Ia cu pofta 2 prajituri (erau practic taiate in patratele) si le infuleca cu asa o pofta ca deja nu mai imi era pofta.

Bun, ma amuz eu acolo in sinea mea. Vine al doilea semafor. Operatiunea se repeta. Dierenta? De data asta a apucat sa ia 3 prajituri.

Pana am ajuns la ultimul semafor comun trei sferturi din platou disparuse.

Intrebarea mea este acum:

Oare de ce dracu nu slabesti…femeie?

Lasă un răspuns

