Google Penguin 2.1 Lansat Pe 4 Octombrie 2013 – Specialistii SEO Romani Dorm

Ce au in comun majoritatea specialistilor SEO din Romania si Crin Antonescu?

Somnul

De fiecare data cand apare cate un update in algoritmul Google, romanii afla de el mult prea tarziu. Majoritatea nu stiu nici macar de rescrierea algoritmului prin Hummingbird. Oare de ce nu ma mira faptul ca nu se stie nimic despre Penguni 2.1, al cincilea update al algoritmului folosit pentru pozitionarea rezultatelor in functie de off-page SEO.

Google Penguin 2.1 a fost lansat pe 4 Octombrie 2013. Peste tot se vorbeste despre el de ceva timp, azi fiind 7 octombrie 2013. In Romania inca nu a aparut nici un articol despre asta. Practic, specialistii SEO dorm si cel mai probabil continua sa foloseasca acelasi strategii gresite pentru optimizarea site-urilor.

Motivul pentru care romanii probabil nu si-au dat seama de acest nou update Google este ca site-urile romanesti nu au fost atat de lovite. Cele in limba engleza au fost practic curatate rau de tot. Oricum, efectul asupra celor locale este si el simtit. In cazul in care v-ati intrebat de ce au cazut site-urile voastre in motoarele de cautare, raspunsul este Penguin 2.1.

Va invit sa va sunati firma de optimizare chiar acum (nah, maine) si sa intrebati cate update-uri au fost facute la Google Penguin. Daca va raspund altceva in afara de 5, concediati-i cat mai rapid. Dupa cum am spus-o si o sa o repet de cate ori va fi nevoie, un specialist SEO trebuie sa stie ce se intampla cat mai rapid si chiar inainte sa se intample.

Ce face Google Penguin 2.1?

Pur si simplu mai ataca niste site-uri care folosesc strategii SEO ce nu sunt agreate de motorul de cautare. Daca site-ul tau a cazut in cautari, asta este pentru unul sau mai mult dintre motivele urmatoare:

  • Prea multe link-uri catre site
  • Link-uri platite
  • Prea mult content publicat
  • Domenii nou inscrise
  • Link-uri care vin de pe site-uri din alta nisa
  • Prea multe link-uri catre cuvantul cheie pentru care se doreste optimizarea
  • Anchor texts mult prea optimizate
  • Link-uri venite din site-uri cu reputatie proasta
  • Material duplicat
  • Link-uri venite din site-uri cu material de proasta calitate
  • Calitate proasta a continutului de pe site
  • Link-uri spam (asta include si comentariile la bloguri) – daca nu te cheama Specialist Fitness si comentezi cu numele asta, e spam
  • Schimburi de link-uri agresive
  • Prea multe link-uri venind de la un singur domeniu
  • prea multe link-uri venite cu un cuvant cheie identic cu ce este targtat
  • Link-uri din directoare de articole (toate de la EzineArticles la cele mai proaste au fost lovite – inclusiv cele romanesti)
  • Material ascuns pe site
  • Folosirea prea agresiva a cuvintelor cheie in optimizare

Daca s-a scris despre Penguin 2.1 in Romania, imi cer scuze. In schimb, avand in vedere ca site-urile cu vechime si cu greutate in industria romaneasca nu au scris nimic, hmmmm…. De asemenea, daca nu am gasit asta in primele 5 pagini de rezultate, avand in vedere ca asta fac oamenii respectivi, iar, hmmm….

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s