Serviciile SEO De Calitate Costa – Nu Sunt Ieftine

Am stat si m-am uitat putin la oferte SEO. Nu stiu ce mi-a venit dare ram curios cam cat se cere in Romania. Am ramas socat. Printre ofertele cele mai incredibile am gasit:

  • Audit general tot site-ul 200 RON
  • Optimizare pentru tot site-ul $20
  • 200 de backlink-uri $10

Exemplele pot continua la infinit cred avand in vedere cat de multi romani se bat cu pumnul in piept ca stiu SEO si vad pe site-urile lor cate 20-30 de etichete la fiecare postare. Mai sunt si diferite.

La un serviciu de genul asta trebuie neaparat sa ma opresc pentru ca scoate in evidenta ceva ce se intampla foarte des in Romania si chiar si in strainatate. Pe forumul ClubPTC am vazut un individ care spunea ca face “SEO pentru site-uri”. Anuntul suna asa:

Salutari,asa cum am precizat si in titlu fac seo pentru siteuri.
Dupa ce voi face seo va fi necesar sa aveti activitate zilnica pe site (sa postati articole minim 3 ‘ maxim 10 pe zi)
Nu fac seo pe un anumit cuvant sau un grup de cuvinte ci de exemplu pentru un site de filme voi face pentru toate filmele de pe site (care sunt si care vor fi adaugate)
Pretul este de 12 euro paypal (sau 17 dolari)

17 dolari. Serios?

Vorbind cu o cunostinta acolo am aflat si ce facea tipul. Instala All In One SEO pe blog, scria acolo in el cateva lucruri si aduce 250 de backlink-uri catre site. Mai da si sfaturi cica si mai era ceva dar am uitat.

Nu fiti prosti (fara suparare) si nu aveti incredere in astfel de oameni. Munca pe care el urma sa o faca dura 5 minute si ce ar fi ajutat cu adevarat site-ul era partea aia cu postati articole. De fapt el isi lua niste bani degeaba si mai si riscati sa va treziti cu probleme pentru ca 250 de backlink-uri la pretul ala GARANTAT e ceva putred.

Ce trebuie retinut este ca un serviciu SEO de calitate costa. Nu este ieftin. Daca ar fi ieftin nu ar mai exista companii de SEO. Optimizarea unui site dureaza si nu poti sa faci o optimizare totala pentru 50-60 de lei pentru ca la un site mediu asa ceva dureaza oricum cateva zile, daca este facut bine.

Orice serviciu de calitate costa mai mult. Asta trebuie sa intre in capul tuturor. Daca un serviciu este foarte ieftin, garantat ceva este in neregula.

Lasă un răspuns

