Top 5 Melodii Country Preferate

Cateodata imi place sa incerc jocuri care nu sunt tocmai populare. Asa am dat peste Euro Truck Simulator 2, un joc in care practic conduci un camion. Jocul are o functie foarte draguta prin care poti asculta radio online in timp ce te joci. Are si o lista foarte mare de radio-uri. Dorind sa ma simt ca un redneck american am dat pe un post de country si mi-am adus aminte rapid de cateva melodii care chiar imi plac. Din acest motiv, recomand urmatoarele 5 melodii country. Poate o sa va placa. Stiu ca nu toate sunt 100% country dar si acest gen a evoluat cu multe influente si sub-stiluri.

5. Johnny Cash – Ain’t No Grave

O melodie cu influente gospel ce nu apare nicaieri in discografia lui Johnny Cash. Poate mi-a ratat mie un album.

4. Montgomery Gentry – Longnecks And Rednecks

Ain’t No Grave si Longnecks And Rednecks au ceva in comun. Amandoua sunt teme de intrare in ring a unor wrestleri, The Undertaker si James Storm. Daca cea a lui Johnny Cash o stiam inainte de wrestling, trebuie sa recunosc ca pe asta am auzit-o prima data uitandu-ma la TNA Impact.

3. Josh Turner – Your Man

De Josh Turner am auzit pe canalul de Youtube al lui Ray William Johnson. Imi place timbrul vocal si versurile sunt dragute. O melodie mai chill, de love asa.

2. Tyler Farr – Redneck Crazy

Se pare ca acest Redneck Crazy este foarte popular in momentul de fata prin SUA. Cand ma jucam cu camionul din Euro Truck Simulator 2, piesa asta a aparut de 2 ori in cam 2 ore. Apoi, cand ascultam un radio online din Liverpool, am auzit-o iar. Din prima clipa in care am auzit-o a urcat rapid in acest mini top melodii country. Poate si pentru ca ma identific putin cu versurile.

1. Dierks Bentley – What Was I Thinking?

Cred ca au trecut ani de cand nu am mai ascultat melodia asta dar a fost o perioada in care o puteai auzi des in playlist. Este o melodie foarte fun, diferita de majoritatea track-urilor clasice country. Si aici se vorbeste putin de rednecks dar nah, ce sa-i faci. Dierks Bentley chiar ma face sa zambesc si la a nspea ascultare.

Lasă un răspuns

