Five Finger Death Punch – The Wrong Side Of Heaven And The Righteous Side Of Hell Volume 1 Review

Am vorbit cu Dumnezeu ieri si EA a spus ca ii este rusine. Ce am devenit? Ce am facut?

Am vorbit cu Diavolul azi si EL mi-a spus ca nu este el de vina. Si eu am inteles pentru ca si eu cred acelasi lucru.

Asta mi-a ramas in minte de la prima ascultare a albumului The Wrong Side OF Heaven And The Righteous Side Of Hell Volume 1, semnat Five Finger Death Punch, o formatie care are un succes foarte puternic pe genul heavy metal/hard rock. Albumul asta este (dupa cum ii spune si titlul lung) prima parte dintr-un fel de album dublu. Volumul 2 este programat sa apara pe 19 Noiembrie.

Revenind la partea gresita a raiului, aceasta fiind de fapt prima parte a albumului, suntem in fata unui album foarte bine construit. Pentru mine a fost putin o dezamagire pentru ca nu are neaparat o melodie pe care stiu ca o voi asculta mai mult in viitor. Albumele trecute au avut melodii ca Never Enough, Far From Home, The Bleeding, Coming Down etc.

Daca ar fi sa aleg o melodie preferata, probabil as spune Wrong Side Of Heaven, chit ca si Momma Said Knock You Out (cover L.L. Cool J) si I.M.Sin (varianta cu Max Cavalera) sunt interesante. Promovarea albumului a fost facuta mult prin single-ul Lift Me Up (ft Rob Halford – Judas Priest) si a fost o alegere buna, mai ales avand in vedere restul optiunilor si bonusul de imagine adu instant de Rob Halford.

In albumul Wrong Side Of Heaven (prefer sa il consider asa) avem toate elementele cu care 5FDP ne-a obisnuit de la vocea melodica si nervoasa a lui Moody la agresivitate. Singura problema pe care am avut-o este ca avem prea multa agresivitate ce duce spre ura in acest album. Erau si inainte astfel de melodii dar in momentul de fata parca avem prea multa ura. Cineva i-a suparat rau de tot pe baietii din formatie.

Chiar daca la nivel personal albumul nu mi-a placut atat de mult ca cele din trecut, The Wrong Side Of Heaven And The Righteous Side Of Hell este per total un album bine construit si plin de energie in riff-uri puternice. Avem si o mica parte mai soft si mai personala la un nivel emotional pe ici pe colo dar cel mai probabil aceasta parte a 5FDP va aparea mai mult in volumul 2.

Albumu este clar unul marca 5FDP dar avem o mica problema cu versurile. Unele nu sunt asa cum ne-am obisnuit.

Verdict: 8 din 10

Track List: